Друк на чашках

Як би не старалися маркетологи придумати універсальний недорогий і масовий носій реклами, нічого більш вдалого, ніж чашки з принтом, до теперішнього часу так і не придумано!

Тому, як тільки наближається час замовлень корпоративних подарунків, основний вибір падає саме на них.

Чашки з логотипом: ТОП-5 прикладів, чому варто обирати саме їх.

  1. З огляду на той факт, що чашка може легко розбитися, вона ніколи не буває зайвою ні в побуті, ні в офісі. Це просто вічний двигун маркетингу! Даруйте їх на будь-яке свято, з будь-якого приводу, в наборах і сервізах, роздавайте, як промо-сувеніри - їм завжди будуть раді.
  2. Вони бувають різними за кольором, матеріалом, розміром, моделі, завдяки чому можна вибрати як найдешевший варіант, так і преміальний з дорогого скла або порцеляни. Все залежить від вашого бюджету.
  3. Їх можна використовувати в створенні корпоративної культури, коли всі співробітники офісу і відвідувачі користуються однаковою брендованої посудом. Це підвищує статус фірми.
  4. Вони зможуть запустити «сарафанне радіо» - досить просто активно роздавати гуртки з вашим лого і контактами своїм клієнтам. І якщо підійти до справи з фантазією і нанести креативний слоган або незвичайний малюнок, то вони обов'язково привернуть до себе загальну увагу. А їх господар із задоволенням розповість про вашу фірму, яка зробила йому такий яскравий подарунок!
  5. Це самий зручний компактний сувенірний носій реклами, на відміну від канцтоварів, де площа нанесення настільки мала, що шанси тексту бути прочитаним прагнуть до нуля. Чого не скажеш про поверхні гуртки, де крім тексту можна розмістити навіть фотографію вашого боса!

Нанесення на чашки: види

У способах нанесення зображень на посуд є істотні відмінності. І залежати вони будуть, в першу чергу, від матеріалу виробу, необхідність закріплення принта випалюванням, площі запечатуваної поверхні.

Компанія «Пріоритет» володіє наступними технологіями декоративного оздоблення: деколь, сублімація і тамподрук.

Деколь на чашках

Цей спосіб дуже нагадує нанесення перекладних картинок з дитинства. Макет такої картинки спочатку створюється дизайнером, потім вона роздруковується спеціальними фарбами на спеціальному папері

Потім картинку замочують у воді і малюнок зміщують з паперової матриці на поверхню. Кружка піддається випалу, в результаті пігменти фарби «спікається» з поверхнею і отриманий малюнок стає єдиним цілим з готовим виробом. Він уже не боїться механічних впливів, миючих засобів, нагрівання.

Декоративний елемент виходить дуже барвистий, з промальовуванням дрібних деталей і довговічний.

Але цей вид друку підходить тільки для тих предметів, які виконані з термостійких матеріалів, здатних витримати високі температури випалу - скло, кераміка, фарфор.

Сублімація на чашках

Це одна з найсучасніших технологій, адже саме цим способом наносять на кружки фотографії. Тут також використовуються спеціальні фарби, що витримують високу температуру.

Потрібне зображення, колаж або фотографію роздруковують на струменевому принтері. Картинку закріплюють термоскотчем в дзеркальному відображенні на обробленої лаком поверхні чашки і поміщають в термопрес. В процесі нагрівання фарби вступають в з'єднання з лаком на поверхні посуду, що робить покриття міцно зафіксованим.

Це дуже популярний спосіб зробити подарунок індивідуальним. Крім того, замовник може сам виступити в ролі дизайнера - адже саме зроблене їм фото стає прикрасою подарунка

Як і попередній спосіб, сублімація може застосовуватися тільки при використанні термостійких матеріалів і абсолютно не підходить для виробів із пластику.

Тампопечать на чашках

Нанесення логотипу на чашки методом тамподруку є перенесенням зображення з матриці на поверхню за допомогою еластичного тампона.

Це незамінний метод при запечатування нерівних, рельєфних, закруглених поверхонь.

З його допомогою можна нанести принт на предмети з пластика, дерева, металу, скла і кераміки.

Такий друк на чашках - найбільш бюджетний спосіб індивідуалізації сувенірів для бізнесу.

Брендування чашок

Нанесення зображень на посуд вже давно використовується не тільки як спосіб декоративного оздоблення, а й як потужний маркетинговий інструмент.

Сьогодні чашка з принтом стає додатковим каналом комунікації, рекламним майданчиком в сфері В2В, носієм авторського Мерч, при цьому залишаючись все тим же незамінним і практичним атрибутом і вдома на кухні, і в офісі!

Логотип на чашках

Чашки з логотипом - це найпоширеніший спосіб персоніфікації, який підходить для проведення промо-заходів і виставок, формування корпоративних подарунків співробітникам і партнерам.

Потрапляючи в зону уваги по кілька разів на день, вони підсвідомо створюють «ефект впізнавання», що потім ляже в основу формування довіри.

Як ім'я, яке «на слуху», так і ваш фірмовий знак буде постійно «на очах» в ваших потенційних замовників. І в момент прийняття рішення це може послужити вам хорошу службу!

Чашки з написом

Іноді, крім фірмової символіки, брендовані чашки можуть мати якісь написи.

Наприклад, побажання до Нового року з цитатою з гороскопу, рекламний слоган або девіз самої компанії, жартівливі мотиватори.

Сюди ж можна віднести контактні дані, адреса, телефон, навіть карту і гілку метро, щоб ваш клієнт міг вас швидко знайти!

Написи можуть бути пам'ятними, ювілейними, приуроченим до якогось інфоприводи.

Немає більш зручного способу індивідуалізувати подарунок, ніж цей, особливо, якщо в якості декору використовувати іменні побажання, значущі факти, пам'ятні дати.

Ви також можете замовити чашки з логотипом і написом, виконаними в золоті або сріблі. Це не тільки прикрасить іменний подарунок, але і зробить його престижним і неповторним.

Гуртки з логотипом

Якщо раніше всі маркетингові активності здійснювалися тільки в сфері просування бізнесу, то в епоху популярних блогерів, лідерів громадської думки і селебріті все більшого значення надається просуванню особистого бренду, популяризації відомих особистостей і їх власних торгових марок.

Тому в творчому середовищі стало модним випускати свої власні Мерч для фанатів і шанувальників. Така продукція з авторської символікою приносить відчутний дохід власнику і дуже затребувана у аудиторії.

Що таке «Мерч»? Це похідне від англійського слова «merchandise» - просувати, продавати. Мерч може бути одяг, кепки, значки, різні предмети, на які нанесена специфічна символіка.

За допомогою Мерч можна транслювати свою приналежність до певного кола.

Часто Мерч відрізняються особливим креативом і викликають бажання придбати їх в якості сувеніра.

Тому використання написів і малюнків на гуртках в рамках просування персонального бренду не менш актуально, ніж використання цих же способів в В2В маркетингу.

Чашки з принтом на замовлення від компанії «Пріоритет»

Наша компанія вже багато років займається усіма видами брендування, у нас ви можете замовити оптом (від 30 штук) послуги з нанесення зображень різного виду складності на стакани, гуртки зі скла, кераміки, фарфору.

Ціна виконання замовлення може залежати від тиражу, способу нанесення, вартості заготовки, ви зможете підібрати відповідні вам по бюджету варіанти.

Наше обладнання дозволяє забезпечити якісне покриття, яке зітреться з часом, стійке до миття в посудомийних машинах з миючими засобами.

Ми вже завдали 2500 логотипів різних брендів з Дніпра, Києва, Харкові, Одесі на більш, ніж 500 000 кухлів і готові допомогти вам у просуванні вашого бізнесу.

Реєстрація нового аккаунту