Деколь
Художній ручний розпис посуду вже давно замінила сучасна деколь. І хоча цьому способу декоративного оздоблення більше ста років, він дуже органічно вписався у нашу повсякденну реальність. А квіти і вензелі на чашках непомітно витіснили фірмові логотипи, смішні малюнки і навіть особисті фотографії.
Компанія «Пріоритет» використовує цей вид декорування з 2004 року, так як це одна з найбільш затребуваних послуг на сучасному ринку виробництва сувенірної продукції.
Він з успіхом застосовується для нанесення логотипів на посуд, сувеніри, а також при виготовленні декоративних тарілок.
* Вартість наведена з урахуванням ПДВ.
Кожен додатковий колір + 10% до вартості.
Друк бронзи, срібла + 50% до вартості.
Друк сусальним золотом оцінюється тільки по макету.
Наше високотехнологічне обладнання дозволяє створювати найскладніші елементи декору і при цьому впевнено гарантувати високу якість готової продукції.
Що ж це за метод і де його можна використовувати?
У буквальному сенсі «деколь» — це перекладна картинка, а техніка з такою назвою є процесом нанесення такої картинки на готовий виріб.
Але, перш ніж перенести малюнок на поверхню, потрібно заздалегідь виготовити цю «перекладну картинку».
Для цього обране зображення методом шовкографії роздруковують спеціальними фарбами, що містять неорганічні пігменти, на папері, який вкритий водорозчинною сумішшю.
Роздрукований малюнок вкривають лаком для того, щоб він не пошкодився під час його перенесення на предмет.
В результаті отримане декоративне покриття за своєю барвистостю, якістю виконання дрібних деталей, міцністю фіксації не поступається класичному ручному розпису. Його також можна прикрасити золотими або срібними елементами, технологія дозволяє це зробити.
Весь технологічний процес складається з таких етапів:
Виготовлення макета зображення.
Друк і лакування декоративного елементу.
Зволоження роздрукованого малюнка: його замочують у воді, щоб було легко перемістити зображення з паперовою матриці на виріб.
Нанесення декору на поверхню в потрібному місці (на бічних стінках, на дні). Цей спосіб дуже зручний при обробці нерівних поверхонь, на згинах, на внутрішніх частинах.
Закріплення надрукованого зображення за допомогою обпалу або лаку.
Залежно від того, яким способом проводилася фіксація декоративного елементу на поверхні, розрізняють гарячу і холодну деколь.
Холодна деколь і її можливості
Що робити, якщо матеріал виробу не витримує температури обпалу, наприклад, тонке скло або пластик?
В такому випадку декоративний елемент роздруковують органічними фарбами на папері з водорозчинним покриттям, зверху наносять спеціальний колоїдний лак і сушать.
Потім декор переноситься на підготовлену поверхню предмета за принципом «перекладної картинки».
Для додання такому покриттю механічної стійкості готовий виріб нагрівають до 70-180 градусів (в залежності від матеріалу). Тоді малюнок не постраждає від миття, в тому числі в посудомийній машині.
У чому переваги цього способу:
Можна декорувати найрізноманітніші сувеніри, предмети будь-якої форми і будь-яких габаритів. А також на сувенірах, виготовлених із матеріалів з низькою термостійкістю.
Можливість швидкого виконання замовлення, так як суттєво заощаджується час, що використовується для обпалу.
Яскрава палітра кольорів за рахунок застосування сучасних фарб.
Єдиним недоліком є більш низька стійкість декоративного покриття до нагрівання і стирання, тому доцільніше використовувати цю технологію для обробки сувенірів, інтер'єрних деталей, предметів побуту.
Гаряча деколь — особливості та переваги
Для того, щоб картинка намертво прикріпилася до поверхні, виріб піддають високотемпературному впливу в спеціальних печах для обпалу.
При температурі 600-800 градусів відбувається повне вигоряння органічних речовин, що входять до складу лаку і фарб. Неорганічні елементи спікаються з глазур'ю, що покриває готовий виріб, і утворюють стійке незмивне покриття.
Завдяки такій технології, отримане декоративне оздоблення добре переносить вплив високих та низьких температур, виходить барвистим і довговічним. Воно стійке до стирання, миття із застосуванням миючих і дезінфікуючих засобів, миття в посудомийній машині. Оброблений таким чином посуд може без обмежень використовуватися в побуті, контактувати з продуктами харчування та напоями. При цьому можливість виготовлення власного декору робить цю технологію унікальною і неповторною.
Гарячу деколь застосовують для обробки предметів з кераміки, фарфору і скла — тих матеріалів, які здатні витримувати високі температури обпалу. Це можуть бути чашки, тарілки, келихи, попільнички і навіть цілі сервізи!
Переваги цього методу:
- Чітке і барвисте зображення з дрібними деталями.
- Стійкість до зовнішніх впливів.
- Індивідуальний дизайн.
- Можливість застосування на нерівних поверхнях, згинах і кутах.
Його недоліки:
- Багатоступінчастість технологічного процесу, що відбивається на ціні замовлення.
- Наявність спеціального обладнання для обпалу.
- Обмежена кількість поверхонь виробів, які можуть витримувати високу температуру.
- Цей спосіб призначений для серійного виробництва і не підходить для обробки декількох одиниць продукції, так як мінімальний тираж — 30 виробів.
Деколь на чашках — посуд та рекламний носій, два в одному!
Оскільки спочатку гаряча деколь застосовувалася для заміни ручного розпису на порцеляні, саме цей метод почав використовуватися для брендування посуду, в тому числі керамічного.
Для скла та пластичних матеріалів може використовуватися також і більш сучасний метод холодної деколі.
З її допомогою можна нанести логотипи, фірмові знаки, рекламні повідомлення на сувеніри, кружки, чашки, склянки і келихи.
Для деяких підприємств громадського харчування ознакою хорошого тону є прикрашання посуду та елементів сервіровки своїми фірмовими знаками.
Використання чашок в якості рекламного носія давно позитивно зарекомендувало себе у маркетингу. Ці «амбасадори бренду» дозволяють формувати корпоративну культуру, нагадують про партнерів в офісах, навіть знаходять постійне місце проживання на полицях кухні в оселях!
Однак, незважаючи на довговічність покриття, вони іноді все-таки розбиваються...
Тому цілком логічно їх оновлювати: такий презент ніколи не буде зайвим або незатребуваним.
Як замовити нанесення деколі?
Ви можете обрати чашки у нашому каталозі і відразу ж замовити нанесення логотипу або оригінального привітання з найближчим святом.
Навіть якщо у вас поки немає ідей, на допомогу прийдуть наші дизайнери і допоможуть створити макет індивідуального декору.
А ще, якщо ви хочете здивувати своїх партнерів або клієнтів, то створіть для них гру-серіал «збери сервіз». Таким чином можно щорічно дарувати по кружці з вашим логотипом і незабутнім побажанням на цей рік.
Ось побачите, ранкова чашка кави з цього сервізу зігріє не тільки серце директора, але і зміцнить ваші довгострокові відносини з партнерами і клієнтами.
Тому що, це вже більше, ніж бізнес. Це — основа довіри і дружби!